reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Špernoga

Vladimír Špernoga

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dňa 6. septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a som jedným z jej zakladateľov.Výsledky komunálnych volieb v Košiciach dňa 27.11.2010 ukázali, že naše rozhodnutie začať sa aktívne venovať veciam verejným má zmysel keďže 2 zo 4 kandidátov 7statočných na miestnych poslancov uspeli a boli zvolení za miestnych poslancov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Slovak Afro-Americans ako nový nerasistický výraz pre cigánov

Vladimír Špernoga

Slovak Afro-Americans ako nový nerasistický výraz pre cigánov

som prvýkrát použil v mojom poslednom blogu týkajúcom sa znižovania natality v Slovenskej republike. Priznám sa, nečakal som takú plodnú diskusiu pod dole súvisiacim článkom. Ešte viac ma prekvapilo niekoľko emailov, ktoré som dostal.

  • 19. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 745x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu