reklama

Zátoka Svíň, tam vodca Fidél ukázal svetu, že komunisti nie sú

žiadni Žabaři a aj ja si v tento dnešný nedeľný pohodový deň s ranným štamperlíkom a malou Cohibkou ako Fidél pripomínam a oslavujem 50. výročí vítězství Castrových jednotek v Zátoce sviní. V dnešný deň, pred 50timi rokmi sa kubánski emigranti s (ne)podporou amerických imperialistov rozhodli prevziať moc na Ostrove Slobody. Avšak história a krutá realita ukázali, že získať moc nie je tak ľahké. V Zátoke Svíň sa udialo niekoľko chýb, resp. fatálnych omylov a/alebo geniálnych nápadov, ktoré vyústili do stavu, že Fidel je tam kde je - pánom na Ostrove Slobody a kubánski emigranti sú tam kde sú - otrokmi konzumného kapitalizmu na Floride.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ako teda hodnotím, Zátoku Svíň aj po tom, čo som si opäť večer pred oslavou výročia pozrel môj obľúbený večerníček a dal viac, ako len malý štamperlíček ?

http://vladimirspernoga.blog.pravda.sk/2011/04/06/kazda-svina-raz-zle-skonci/

V prvom rade, Zátoka Svíň je pre mňa mementom, že ak máte dobre organizované jednotky a presvedčenú a akčnú aspoň časť obyvateľstva, ste schopní odolávať aj diablom z pekla - v tomto prípade dekadentným americkým imperialistom.

V druhom rade, Zátoka Svíň je pre mňa mementom, najmä v súvislosti so slovami mnou obdivovaného Vladimíra a Fidelita, ktorí tiež tvrdia:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

po A. KAŽDÁ SVIŇA RAZ ZLE SKONČI

po B. ŽIVOT SVINE UKONČÍ BUĎ VEĽKÝ ČLOVEK alebo EŠTE VäČŠIA SVIŇA

V treťom rade, Zátoka Svíň je pre mňa mementom, že triedny boj medzi triedami 7.A a 7.C v Košiciach, ktoré navštevujú môj synovec a neter neskončil a stále trvá.

Na záver končím posolstvom veľkého Fidéla Castra

a idem si po prebdenej noci opäť po obede ľahnúť. To som si len trošku odskočil z postele, bo som mal veľkú žízeň po včerajšej noci, zapol som si ako závislák net a uvedomil si, že organizovaní komunisti nie sú žiadni Žabaři.

Vladimír Špernoga

Vladimír Špernoga

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dňa 6. septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a som jedným z jej zakladateľov.Výsledky komunálnych volieb v Košiciach dňa 27.11.2010 ukázali, že naše rozhodnutie začať sa aktívne venovať veciam verejným má zmysel keďže 2 zo 4 kandidátov 7statočných na miestnych poslancov uspeli a boli zvolení za miestnych poslancov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu