reklama

Slovensko ako policajný štát alebo kamery sú všade a kde

to celé kamerovanie, špehovanie, špicľovanie nakoniec skončí ? Čítajúc ranný regionálny denník s článkom ako v súviasiacej prílohe som si spomenul, ako mi raz môj  zcestovaný kolega hovoril, že od istej doby, začal pozorovať vo svete na stĺpoch samé kamery. Kamera tu, kamera tam, hovoril, že má pocit, že ho sleduje oko Veľkého Brata všade. V tom čase som tomu neprikladal veľkú váhu, ale spätne a po dnešnom článku, keď sa zamýšľam, čo hovoril, začínam pochybovať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (56)

Ani sme si to neuvedomili, a zrazu to tak vyzerá, že máme kamery všade. Začalo sa to ochranou pred zloduhmi, pokračovalo bojom proti terorizmu a dneska sa kamery využívajú na to, aby policajti sledovali, či zaparkujete nesprávne, nabehli a dali Vám pokutu.

ako píšu v článku: "Spomínané miesto je permanentne monitorované bezpečnostnou kamerou hlavne počas dňa."

Keď je monitorované miesto, tak sú monitorovaní aj ľudia. Je to potom sloboda ? Žijeme v slobodnom alebo policajnom štáte ?

Hneď som teda volal kolegovi, nech mi pošle nejaké fotečky z cudziny, keď má. Poslal mi obratom dve a povedal: "Vidíš Vlado, čo som Ti hovoril ? Zachvíľu si ľudia ani neuvedomia a budú pod absolútnym monitoringom mocných. Úplne najhoršie na tom je to, že ľudí v tom monitoringu kamerami varia, ako žaby v hrnci. Nehodia ich do vriacej vody naraz. Ale postupne zahrievajú kotol. Najprv tu jedna kamera, potom tam druhá kamera, tretia....."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Až ma striaslo a začínam chápať, že kamoš má pravdu. Kamery zachvílu mocní nazačnú používať v proaspech občanov a spoločnosti, ale mocní začnú zneužívať kamary v ich prospech a proti občanom.

Postavíme sa proti tomu ???

Alebo sa všetci spamätáme, a keď bude neskoro ???

Prikládám fotky kámoša z Číny a Turecka, kde odfotil ich kamerové systémy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Od dnes teda začínam pozorovať, kde všade v uliciach Košíc, resp. inde na uliciach miest Slovenska sú kamery.

Začnite aj Vy. Zastavme to kamerovanie, kým sa dá. Kým nie je neskoro. Chcem žiť nie v policajnom štáte, ale na slobodnom Slovensku.

Vladimír Špernoga

Vladimír Špernoga

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dňa 6. septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a som jedným z jej zakladateľov.Výsledky komunálnych volieb v Košiciach dňa 27.11.2010 ukázali, že naše rozhodnutie začať sa aktívne venovať veciam verejným má zmysel keďže 2 zo 4 kandidátov 7statočných na miestnych poslancov uspeli a boli zvolení za miestnych poslancov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu