reklama

Slovak Afro-Americans ako nový nerasistický výraz pre cigánov

som prvýkrát použil v mojom poslednom blogu týkajúcom sa znižovania natality v Slovenskej republike. Priznám sa, nečakal som takú plodnú diskusiu pod dole súvisiacim článkom. Ešte viac ma prekvapilo niekoľko emailov, ktoré som dostal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

V prvom rade ďakujem za všetky reakcie na môj blog. Posúvajú ma ďalej v mojom pohľade na svet a Slovensko.

Najviac ma neočakávane zaujalo to, že som zaujal niekoľko ľudí, ktorí si dali tú námahu a poslali mi email s tým, že prečo som použil výraz slovakafroamericans.

Nuž priznám sa, nejako špeciálne som sa nad tým nezamýšľal, proste som to použil ako viac menej fór, aby som sa vyhol „náznakom rasizmu".

Niekto by však mohol tvrdiť, že kamuflujem a snažím sa len byť zaujímavý. Na to by som chcel len dodať, že ak by som chcel byť zaujímavý, tak by som len priložil bez komentára video Sládka. Vopred zdôrazňujem, že s videom Sládka sa nestotožňujem v celom jeho rozsahu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otázky cigánov nie je a nikdy nebolo mojim cieľom v súvisiacom článku, ale cieľom bolo neštandartne poukázať na pokles pôrodnosti v Slovenskej republike.

Hoci, keď čítam tie emaily, ten môj výraz Slovak Afro-Americans sa mi začína páčiť. Asi si ho dám aj patentovať. Je taký demokratický, tolerantný. A pozitívne akceptovateľný až z USA.

Foto z vývznamnými Afro-Američanmi je priamo aj na stánke:


http://en.wikipedia.org/wiki/African_American

súvisiaci link aj dole.

Kedy budem môcť priložiť do ďalšieho článku podobné foto s významnými Slovak Afro-Americans ?

Vladimír Špernoga

Vladimír Špernoga

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dňa 6. septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a som jedným z jej zakladateľov.Výsledky komunálnych volieb v Košiciach dňa 27.11.2010 ukázali, že naše rozhodnutie začať sa aktívne venovať veciam verejným má zmysel keďže 2 zo 4 kandidátov 7statočných na miestnych poslancov uspeli a boli zvolení za miestnych poslancov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu