Ak máte o ničom reklamných poradcov, ktorí už celkom stratili konvenciu, vytiahnete niečo z doby socializmu. A poradcovia vytiahli večerníček. Aby nalákali klientov na hypotéky.
Bol to teda dobre slabý odvar, tá reklama.
Zaujímalo by ma, koľko z bankových poplatkov ľudí išlo tej reklamnej agentúre za túto o ničom reklamu ?
Ja ponúkam, na nižšie uvedenom videu lepšiu kreatívnu reklamu.
Ešte pár vecí dorobiť - nápad je fájn a môžu mi zaplatiť aj 10x menej ako nemenovanej reklamnej agentúre.
Splatím hneď a naraz celú moju budúcu hypotéku.
Keď v Amerike začali banky v honbe za ziskami poskytovať hypotéky neplatiacim černochom, začalo sa niečo diať, a až vtedy skutočne skončila v USA rasová segregácia.
Keď začnú na Slovensku banky v honbe za ziskami poskytovať Rómom hypotéky, vtedy ekonomická kríza skončí a staneme sa skutočne demokratickou, nerasistickou spoločnosťou. Slovenskom, kde láska a pravda zvíťazili nad lžou a nenávisťou.
Pretože Rómovia pracovať chcú. A my by sme im to mali umožniť. Pomôžeme bankám, aj ekonomike a nakoniec aj sebe.