reklama

Služby štátu občanovi

Z akého dôvodu nie je štát schopný zabezpečiť kvalitné služby svojim občanom keď za ne platí nemalé sumy súkromným spoločnostiam?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (105)

Ako väčšina z Vás iste vie, blíži sa čas radosti, čas daní. Aká to bola sláva keď pár rokov dozadu nám štát, naším daňovým poplatníkom s veľkou pompou oznámil, že je tu možnosť zjednodušiť si podanie daňového priznania nájdením, vytlačením či nedajbože aj vyplnením daňového priznania priamo na jeho web stránke.

Odpadol kopec byrokracie so zháňaním, či kupovaním si správnych tlačív. Pár mesiacov neskôr síce vyšlo najavo, že táto webstránke nie je schopná zvládnuť nápor väčšieho množstva priaznivcov platenia daní v rovnaký čas (o tomto sa pred rokom popísalo veru dosť)!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Človek si ale povie, že všetky projekty majú svoje muchy a čas to zlepší. Ale aký to omyl, priatelia.

Po minuloročných skúsenostiach sa niektorí z nás snáď poučili a nenechajú dane na poslednú chvíľu, aby v tom časovom strese ešte aj prišli o kopec nervov a rokov života pri snahe dostať sa na portál, ktorý je jednoducho preťažený.

Takto vybabrať so systémom som sa snažil aj ja, daňové priznanie k dani z príjmu právnických osôb som si prevyplnil cca týždeň dozadu a následne využil jednu z funkcií, ktoré ponúka (uloženie do súboru).

Dnes ma však čakalo nemilé prekvapenie - pri pokuse tento súbor načítať mi vypísalo "Nesprávny vstupný XML súbor pre dané tlačivo". Človek je tvor omylný, a tak som si povedal, že asi som niečo neurobil správne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak teda, som si uvedené tlačivo opätovne vyplnil, uložil a pokúsil som sa ho opätovne načítať. Výsledok rovnaký!

A tak teda moji milí, neurbte rovnakú chybu ako ja nesnažte sa uložiť si rozpracované dokumenty s tým, že sa k nim neskôr vrátite, tento čas je zbytočný.

Vyzývam týmto zodpovedné osoby, aby túto chybu nielen napravili, ale najmä zabezpečili poriadne pretestovanie software, ktorý občanovi ponúkajú.

Asi nemá zmysel spomínať, že pokiaľ by rovnaká chyba nastala v programe nejakého študenta, túto skúšku by s najväčšou pravdepodobnosťou na škole opakoval.

Vladimír Špernoga

Vladimír Špernoga

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dňa 6. septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a som jedným z jej zakladateľov.Výsledky komunálnych volieb v Košiciach dňa 27.11.2010 ukázali, že naše rozhodnutie začať sa aktívne venovať veciam verejným má zmysel keďže 2 zo 4 kandidátov 7statočných na miestnych poslancov uspeli a boli zvolení za miestnych poslancov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu